Celine Dion gendersemleges New (World) Ordert hirdető reklámja
Celine Dion is csatlakozott azon elitek táborához, akik negatívan próbálják befolyásolni a társadalmat. Legújabb reklámjában nyíltan hirdeti az úgynevezett gender-ideológiát, vagyis a semlegességet. A globalista elit természetesen, mint itt is látszik, próbálja a divatmárkákkal elérni, hogy népszerűsítse ezt a nemi identitászavart, mely természetesen a gyerekekre és a fiatalokra nézve a legveszélyesebb, hiszen fiatal korban ez még befolyásolható.
A CELINUNUNU márka reklámfilmjében Celine egy kórház újszülött osztályára szökik be, hogy lecserélhesse a babák gender-sztereotípiákat megerősítő ruháit. Az énekesnő reklámban bemutatott, új ruhakollekciójával szeretne elhatárolódni a nemi sztereotípiáktól, így nemsemleges színű és mintázatú ruhákat tervezett a kisbabáknak.
Egy kis részlet a reklám szövegéből:
„Gyermekeink valójában nem a mi gyermekeink. Mind csak szemek vagyunk egy soha véget nem érő láncban. Ami az élet. Számunkra ők jelentenek mindent. De valójában mi csak töredékei vagyunk az ő univerzumuknak. Mi. Mi lemaradunk a múltról. Ők. Ők a holnapról álmodnak. Tovább kell őket löknünk a jövőbe, de az utat a végén mindig ők választják meg.”
A kék és rózsaszín színekbe öltöztetett fiú és lány babákra semleges gender szimbólumokat – ez esetben egy ✚ jelet – fúj szét Celine, és az összes baba ruhája fekete-fehér színre vált. Illetve a ruhájuk elején a NEW ORDER (Új Rend) /vagyis NEW WORLD ORDER – Új Világrend/ felirat szerepel.
Meglepő vagy sem, de a CNN egyik korábban adott interjújában az énekesnő arról beszélt a nagyközönségnek, hogy iker fiait is ugyanígy neveli. Illetve azt is elmondta, hogy a Disney Worldben sokkal inkább szerettek volna Minnie-egérnek öltözni, mint Mickey-egérnek. Nyilatkozata szerint:
„Először lehet, hogy össze vannak zavarodva, de utána ráébrednek, hogy ez így teljesen rendben van. Hogy miért van rendben ez teljesen? Mert beszélgetnek és megtalálják önmagukat.”
Az interjú itt megtekinthető:
Egyébként a CELINUNUNU több bizarr kijelentést is tett már. Az egyik például:
„Mi megpróbáljuk alakítani minden emberi lény jövőjét. Találd meg a saját egyéniségedet!”
(“Fashion has power to shape people’s mind. We’re trying to shape the future of all human beings. Find your own individuality.” – olvasható a Celinununu oldalán.)
Megjegyzendő, hogy nem Celine Dion az első híresség, aki próbálja ezt az új trendet terjeszteni – és anyaként így nevelni gyermekeit. Vegyük például a lesi fotósok által lekapott Charlize Theront, aki épp a 6 éves kisfiával sétált, akit lány ruhába öltöztetett:
Vagy Jaime King színésznő az Incredibles 2 bemutatóján a 4,5 éves kisfiával – rózsaszín lány ruhában:
Sajnos, ahogy látszik a háttérben álló elit hatalom egyre jobban próbálja ráerőszakolni az emberekre – saját terveik szerint – a gender-ideológiát, ezzel is támadni és megváltoztatni az emberek nemi identitását, és család általános intézményét. Ezekkel együtt pedig magát a nemzeti identitást is.
Svédországban szinte tombol ez az „új irányzat”. Az utóbbi években a sosem nyújtottak be annyi kérelmet a nemváltásra, mint most. És ennek legtöbbje fiatalkorú. Umea városának egyetemi kórházának tekintetében azt jelenti, hogy míg 2013-ban szinte alig volt ilyen irányú kérés, addig mostanra már legalább 16-17 kiskorú nyújtja be igényét évente a nemváltásra.
Nagy-Britanniában az is kiverte a biztosítékot, hogy 2018-ban autista gyerekeket is kihasznált a genderlobbi.
És ha ez még nem elég, akkor már a gyerekkönyvek között is fellelhetők az erről szóló mesekönyvek. 2018-ban az LGBT+ nonprofit szervezet támogatásával született meg a Jack (Not Jackie) című mesekönyv, melyet Erica Silverman írt, és Holly Hatam illusztrált. A kifejezetten gyermekeknek szánt mesekönyv egy transzgender kisfiú történetét írja le. Ehhez szerintem már nem lehet mit hozzáfűzni. A világot mindig is irányították és irányítják kényük és kedvük szerint a háttérben álló elit hatalmak, és az emberek sajnos naívan irányíthatóak – reklámok és a politika által -, tisztelet a kivételnek.
A szabad akarat természetesen mindenkire érvényes. Az ember maga dönt a sorsáról, az egyéniségéről, a stílusáról. De elérkezett sajnos az idő, hogy a gyerekeket felvilágosítsuk arról, hogy úgy tökéletesek, ahogy meg lettek alkotva. Semmit sem kell változtatniuk saját magukon. És persze megértetni velük, hogy a tévében látott celebeket és márkákat inkább hagyják figyelmen kívül, minthogy kövessék.
Szerző: Sandal-Bárány Tünde Nikoletta
Közzétette: www.fenyorveny.hu
(Az írást csak szerző ill. forrásmegjelöléssel lehet megosztani, változtatás nélkül!)
Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, még több érdekességért, képért és videóért pedig látogass el FACEBOOK oldalunkra! Csatlakozz PINTERESTÜNKHÖZ és INSTAGRAMMUNKHOZ is! Vagy iratkozz fel a napi HÍRLEVÉLRE, hogy ne maradj le a friss hírekről!