A Titok megjelenése óta számos önfejlesztési gyakorlat vált széleskörben ismerté. Az egyik ilyen gyakorlat a megerősítés módszere, mely szerint azáltal, hogy bizonyos általunk igaznak óhajtott állításokat mondunk, kialakul a pozitív önképünk. Mindezek ellenére sokunknak nem válik be ez a technika. De vajon miért? Mutatjuk az okokat.

Ez a 6 leggyakoribb ok, amiért nem működnek a megérzéseid:

1. Titokban ellenállsz az új ötletnek

Amikor már évek óta szűkölködsz pénzügyileg, és próbálod magad meggyőzni, hogy gazdag vagy, nem csoda, ha a tudatalattid kételkedik.

Mit tegyél:Ne tedd túl magasra a lécet. Légy realista, és haladj lassan a cél felé. Ha igazán hiszel a céljaidban, el fogod érni őket, de ez bizony nem két perc lesz.

2. Nem éled bele magad a megerősítéseidbe

 A megerősítések nem holmi gyorsbeszéd tesztek. Lassíts le, mondd el csak egyszer-kétszer egy nap, de érezd magad közel ahhoz, amit mondasz. Ne feledd, a tudatalattinkat nem érdekli, mit mondunk, csak az, amit érzünk.

3. Úgy tekintesz rájuk, mint egy napi feladatra

Emiatt pedig idegesít, hogy még ezt is meg kell csinálnod egy hosszú nap végén. Megoldás: Fogd fel úgy, mint egy játékot. A megerősítő mondatoknak örömet kéne okozniuk, szóval akkor csináld, amikor nyugodt, és jókedvű vagy. Minél könnyedebben közelíted meg a témát, annál nagyobb örömöt fog okozni.

4. Nem teszel mást, mint elmondod a mondatokat

Butaság azt hinni, hogy csupán azért, mert elmondunk néhány mondatot, megváltozik az életünk. A szavak nem számítanak annyira, mint a tettek. Magyarán, ha valamit el akarunk érni, amellett, hogy elmondjuk, valós lépéseket kell tennünk értük. Mi lett volna például egy sztárénekessel, ha csak otthon ül, és mondogatja magának, hogy „Tehetséges énekes vagyok”, és nem csinál semmit?

5. Nem mondod őket rendszeresen

Bár azt mondtuk, nem szabad, hogy nyűg legyen, fontos, hogy rendszeresen elmondjuk a megerősítéseket. Hiszen azzá válunk, amire sokat gondolunk. Ha a cél valóban annyira áhított, nem kéne, hogy kötelezettségnek érezd a mondatokat. Ha kényszerítened kell magad, hogy ezt megtedd, érdemes átgondolni valóban fontosak-e számodra ezek a célok.

6. Egy utolsó technika

Próbáld ki a következőt: Állj a tükör elé, és mond, hogy „Csodálatos vagyok”. Majd ezt: „Mitől vagyok csodálatos?”. Érzed a különbséget? Az utóbbi esetben az elméd gondolkodóba esik, és a céljaidra kezd koncentrálni. A megerősítések erős eszközök, ha helyesen használjuk őket. Persze a szavak maguk nem elegek, de ha valóban eltökélt vagy a célod felé, általuk napról-napra közelebb kerülhetsz hozzájuk.
Közzétette: www.fenyorveny.hu 
Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, még több érdekességért, képért és videóért pedig látogass el FACEBOOK oldalunkra! Csatlakozz PINTERESTÜNKHÖZ és INSTAGRAMMUNKHOZ is! Vagy iratkozz fel a napi HÍRLEVÉLRE, hogy ne maradj le a friss hírekről!


noiportal.hu
Oszd meg vagy küldd tovább: / Share To:

Post A Comment: