728x90 AdSpace

  • FRISS

    Üzemeltető: Blogger.
    2017. április 26., szerda

    A “krokodil torna”, ami megoldja a gerincproblémákat

    A "krokodil" elnevezésű módszerrel  - ami egyfajta jóga gyakorlat is - enyhíthetőek a gerincfájdalmak, mérsékelhetők az elváltozások. Helyreállítja, vagy megakadályozza azok kialakulását.

    Íme a gyakorlatok az erősebb hátgerincért!









    1. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, a karjainkat tárjuk szét, vállszélességbe terpesszük szét a lábainkat, majd dőljünk oldalra 8-szor, előbb jobbra, majd balra.


    2. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, majd tegyük keresztbe a lábainkat, és így is dőljünk 8-szor jobbra, majd balra.


    3. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, és az egyik lábfejünket tegyük fel a másikra, majd előbb forduljunk ki 4-szer jobbra, 4-szer balra.



    4. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, emeljük fel a térdeinket, majd 8-szor jobbra, és ugyanennyiszer balra dőljünk oldalra.



    5. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, tegyük keresztbe az egyik térdünket, úgy, hogy az egyik legyen felhúzva, majd dőljünk oldalra 4-szer jobbra, és szintén 4-szer balra.


    6. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, mindkét lábunkat húzzuk fel a mellkasunkig, majd dőljünk 8-szor jobbra, majd balra.



    7. Gyakorlat

    Feküdjünk hanyatt, majd az egyik lábunkat kiegyenesítve emeljük fel, és maradjunk ebben a pozícióban 5-6 másodpercig. Ezt követően a másik lábunkkal is ismételjük meg a gyakorlatot.
    Közzétette: www.fenyorveny.hu  Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, még több érdekességért, képért és videóért pedig látogass el FACEBOOK oldalunkra! Vagy iratkozz fel a napi hírlevélre, hogy ne maradj le a friss hírekről!






    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: A “krokodil torna”, ami megoldja a gerincproblémákat Rating: 5 Reviewed By: Sandal - Bárány Tünde Nikoletta
    Scroll to Top