A színek alkalmazása egyszerű, hatékony módszer, ami segíthet egészségünk megőrzésében, és általa kedvezően alakíthatjuk hangulatunkat a mindennapokban.


Színes táplálékok


-        vörös: cseresznye, málna, paradicsom, pirospaprika, földi eper
-        narancssárga: narancs, sárgarépa, sárgabarack, sütőtök
-        sárga: szőlő, citrom, sáfrány, körte
-        zöld: zöld saláták, levelek, uborka, petrezselyem, búzafű, zöldborsó, spenót levele
-        kék: mák, áfonya, kékszilva, kékszőlő, szeder
-        lila: lilakáposzta, lilahagyma, cékla


Csak nyers állapotban érvényesül a színhatás, emellett étkezés előtt az ételt érdemes tíz-tizenöt percre kirakni a napra, hogy feltöltődjön napenergiával.


Színes italok


Egy átlátszó poharat tekerjünk körbe színes papírral, töltsük tele vízzel és tegyük ki a napra. Hasmenés ellen jó a kék színnel feltöltött víz, székrekedés ellen pedig a sárga.

Színek nézése


Napi húsz percet ajánlott alkalmazni (pl. színes izzó vagy festett szemüveglencse segítségével).

Színfürdő


Fénnyel világítsuk be a fürdővizet húsz percen át.

Színlégzés


Képzeljük el, hogy a megfelelő színű levegőt lélegezzük be – naponta öt percen át ajánlott.

Színmeditáció


Meditációs pózban képzeljük el, hogy szétárad bennünk az adott szín, majd engedjük ki a bőrünkön át.


Rajzolás, festés


Művészeti munka az adott színnel – használjuk minél több árnyalatát; mondjuk ki többször a szín nevét.

Drágakövek


Az ásványok is hordozzák a különböző színek (és fénytartományok) hatását. Rubin: vörös, korall: sárga, smaragd: zöld, holdkő: világoskék, ametiszt: ibolya, ónix: ultraibolya, macskaszem: infravörös.

Öltözködés


Olyan színű ruhát hordjunk, ami erősíti a személyiségünket, kisugárzásunkat, auránkat. A különböző színű ruhák más-más viselkedést segítenek elő.
Közzétette: www.fenyorveny.hu
Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, vagy iratkozz fel a napi hírlevélre, hogy ne maradj le a friss hírekről!




biopont.hu
Oszd meg vagy küldd tovább: / Share To:

Post A Comment: