A kumbhaka (légzőgyakorlat) tökéletesen megnyugtatja az idegrendszert, lassítja a szívritmust, és szabályossá teszi a szabálytalan szívműködést.

A kumbhaka (légzőgyakorlat) tökéletesen megnyugtatja az idegrendszert, lassítja a szívritmust, és szabályossá teszi a szabálytalan szívműködést.

Így csináld:
1. Orron keresztül lélegezd be a levegőt nyolc ütemre.
2. Tartsd vissza e levegőt, miközben nyolcig számolsz. 
3. A kilégzést ugyanúgy végezd, mint a belégzést: nyolc ütemre orron át.
4. Ismételd meg ezt a nyolcütemű légzést háromszor, aztán térj vissza a rendes légzésre három-négy levegővételnyi időre, majd csinálj újra három kumbhakát.
Ha úgy érzed, hogy már megterhelő a légzésvisszatartás időtartama, akkor állj meg annál az ütemnél, amelyet még erőltetés nélkül kibírsz.
Anulom vilom (váltott orrlyukú légzés)
Megtisztítja az energia utakat és szabályozza a test jobb és bal oldala közötti energiaáramlást. 
Közzétette: www.fenyorveny.hu
Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, vagy iratkozz fel a napi hírlevélre, hogy ne maradj le a friss hírekről!
Oszd meg vagy küldd tovább: / Share To:

Sandal - Bárány Tünde Nikoletta

Post A Comment: