728x90 AdSpace

  • FRISS

    Üzemeltető: Blogger.
    2014. január 29., szerda

    Miért annyira egészséges a pisztácia?

    A pisztácia csökkenti a szív és érrendszeri betegségek kialakulásának esélyét
    Számos kutatás azt mutatja, hogy a pisztácia csökkenti a vérben lévő koleszterin szintet. A koleszterin a fő bűnös a legtöbb szív rendellenesség kialakulásában. Ajánlott naponta 50-80 g pisztáciát fogyasztani, ezáltal csökkenthetjük a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának esélyét.

    A pisztácia csökkenti a stressz hatásait
    A pisztácia 10%-al csökkenti a stressz okozta magas vérnyomást. Ez a pisztácia egyik legfontosabb jótékony hatása.

    A pisztácia gazdag fehérjében és antioxidánsokban
    A pisztácia antioxidáns raktár, ezek az anyagok megelőzik a test sejtjeinek károsodását. Ha a szervezet antioxidáns szintje magas, a sejtek elhalása és a rák kialakulásának esélye is csökken. A pisztáciában a következő antioxidánsok vannak jelen: A vitamin, E vitamin és lutein. Fehérjében is gazdag, mely a test felépítésében is segít. Ez éppen elég meggyőző ok arra, hogy a pisztáciát napi étrendünkbe foglaljuk.

    A pisztácia ásványi anyag tartalma
    Fél csésze pisztácia biztosítja a szervezetünk számára szükséges ásványokat, például a kalciumot, a vasat, a magnéziumot és a rezet.
    Ebből a rövid összeállításból kiderül, hogy ez a nyugat-Ázsiából származó egzotikus száraz gyümölcs mennyire fontos a szervezetünk számára. Együnk tudatosan, olvassunk a táplálkozásról és a tápanyagokról, és így könnyedén kialakíthatunk egy kiegyensúlyozott diétát, mely biztosítja a szervezet számára szükséges tápanyagokat.




    edenkert.hu
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Miért annyira egészséges a pisztácia? Rating: 5 Reviewed By: Sandal - Bárány Tünde Nikoletta
    Scroll to Top